facebook dan blog'a yada siteye video ekleme [VİDEOLU ANLATIM}

Merhaba sevgili arkadaşlar bu yazımda size anlatacağiım şeyi acaba analatsammı ki diye çok düşündüm


çünkü size anlatacağım şeyi fazla kişi bilmiyordu çok az kişi biliyordu onlarda belli zaten geçen gün bir siteye girdim annekaz diye bir site adam burda benim paylaşmaktan çekindiğim bu yöntemi  anlatmış bende artık bu yöntemin okurlarımda haberi olması gerktiğini düşündüm ve sizlerle paylaşmay karar verdim.


 annekaz.com daki anlatım yazılı bir anşatımdı ben size kafanız karışmasın diye vieo çekmeye karar verdim.
bu videoyuda faceye yükleyip az sonra size videolu olarak anlatacağım şekilde bloga eklemek istersim ama bu olay facenin aleyhine olur hem silerdiey vimeo'ya yükledim

NEYSE LAFI FAZLA UZATMADAN GEREKLİ MALZEMELERİN,SİTELERİN LİNKLERİNİ VEREYİM

orbit---blogkrd.blogspot.com aracılığ ile

---------------------------------------------------------------------
 Internet Download Manager---gezginler.net aracılığı ile
  video player sitesi(bu sitede ne yapılacapını detaylı şekilde anlattık)

 







0 yorum:

Yorum Gönder