orbit ile İnternete %500 hızlı indirme

Evet arkadaşlar size benimde kullandığım bir program tanıtacağım
Program ücretsizdir deneme sürümüde değildir
Orbit'in Özellikleri:
- Müzik, video ve medya yayın akışlarını indirme
- İnanılmaz İndirme Hızı 
- Süper Hafif: Küçük boyutlu ve kaynak harcama dostu 
- Rapidshare indirme desteği. 
- Internet Explorer, Firefox, Maxthon ve Opera Desteği. 
- Metalink indirme desteği. 
- HTTP, HTTPS, FTP, MMS, RTSP ve RTMP protokolleri desteği. 
- Ayarlanabilir Proxy Sunucu Desteği. 
- İndirme durdurmak ve devam etme desteği. 
- Genel indirme yönetimi.

orbit gerçekten çok güzel bir  programdır gerek hızı olsun gerek kapladığı yer olsun. yani bizzat ben upload ettim 

gönül rahatlığı ile indire bilirsiniz ben yaklaşık bu programı 4 aydır kullanıyorum çok rahat %500 biraz abartılı olmuş olabilir ama deneyin sizde göreceksiniz 


kaspersky ile tarattım ve çıkan sonuçlar:


virüs:0
turuva arı (trojen):0
zararlı yazılım:0
reklam yazılımı :0




bu sonuçlar tamamen doğrudur kaspersky'nin yanılma payı %99.9 dur.


Neyse  lafı fazla uzatmadan indirme linkini vereyim bu linkde ğişik bir sisem dendemim hotfile ile ziddu ile ugraşmanıza gerek yok tıkla direk insin



ORBİT DOWNLOAD---BLOGKRD.BLOGSPOT.COM İNDİR....



0 yorum:

Yorum Gönder